Infolinia GETIN Bank

Infolinia GETIN Bank

Infolinia GETIN Banku: 197 97
Opłata jak za połączenie lokalne według taryfy operatora.

Numer infolinii dla Klientów dzwoniących z zagranicy: +48 32 604 3001

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 2.4/10 (280 głosy)

49 Opinii do “Infolinia GETIN Bank”

  1. Marta pisze:

    Wiekszego dna nie widzialam ,chce zobaczyc ile mam na koncie i zrobic przelew …czekam 10 minut sluchajac glupiej melodii na 1 konsultanta ktory potrafi tylko powiedziec ile mam na koncie ,10 minut na nastepnego konsultanta zeby zrobic przelew

  2. Marta pisze:

    Totalne dno ….I ja tam trzymam pieniadze !!!

  3. TOMASZ pisze:

    Napiszę krótko.Tragedia nie obsługa.Nie polecam. Ludzie zabierajcie od nich lokaty!!!

  4. Anna pisze:

    KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. iza pisze:

    TRAGEDIA !!!!!!
    Dzis dzwonię do Banku przez cały dzień i nie moge sie dodzwonić,a posiadam kredyt w tym Banku i ciągle słucham konsultantów i jestem przekierowywana dalej :-( (( i dalej nie moge sie dodzwonić,musze napisac pismo do Prezesa Banku,zadzwonic do Wajsa,albo do TVN ręce mi dziś opadają…

  6. maciej pisze:

    W morde jeża Panie Ferdku

  7. marek pisze:

    Lipa,tragedia.Nie polecam

  8. marek pisze:

    Napiszę krótko.Tragedia nie obsługa.Nie polecam.

  9. Przemek pisze:

    tragedia. Własnie straciłem 30 zł bo bez przerwy mnie przekierowywali. ŻENADA!!!!

  10. małgorzata pisze:

    tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia..
    w godzinach wieczornych czas oczekiwania do 20 minut po czym odsyłanie do kolejnych konsultantów, można tak wisiec na telefonie pół nocy. biorą telefon i nie oddzwaniają.
    wielki minus

  11. Andrzej pisze:

    Łatwo się dodzwonić ale oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwa nawet kilkanaście minut.Dlaczego nie ma funkcji ODDZWONIMY wówczas można wykonać inne czynności

  12. jarek pisze:

    szybko sprawnie i profesjonalnie

  13. Lech pisze:

    Infolinia? Ten „bank” ma tylko przedstawicieli, którzy są na prowizji. Nie ma nikogo komu można by się poskarżyć na działania przedstawicieli. W moim przypadku odsyłano mnie do przedstawiciela w Warszawie, Bytomiu, Katowicach. Dałem spokój. Nigdy więcej kontaktów z nimi.

  14. karolina pisze:

    Tragedia dzwonie od ponad godziny i tylko slucham tej muzyki nigdy wiecej odradzam !

  15. Hubert pisze:

    Zupełny brak profesjonalizmu. Odsyłanie do jednego do drugiego konsultanta, a na koniec czwarty konsultant i tak nie rozwiązał problemu – zgłoszę sprawę i oddzwonimy do Pana. Tyle usłyszałem po 40 minutach wiszenia na telefonie. Nikomu nie polecam tego banku. DNO TOTALNE!!!!

  16. Kasia pisze:

    Tragedia! Od dwóch dni próbuje dodzwonić się na infolinię. Bez rezultatu! Odradzam!

  17. KARINA pisze:

    tragedia odsyłali mnie z jednego nr do drugiego,połgodz siedziałam i słuchałam spiewających żab,jakies nieporozumienie z tym bankiem

  18. Zenobia pisze:

    Tragedia, żenada i brak słów. Kolejki, beznadziejna obsługa, umówić się można, ale przy kwocie powyżej 10 000,- zł. Trzeba zabierać kasę i uciekać. Najgorszy bank, jaki dotychczas spotkałam

  19. Darek pisze:

    Niestety muszę zgodzić się z przedmówcami. Pierwszy i ostatni raz z nich korzystałem.

  20. ... pisze:

    (ocenzurowano) mać… a właśnie chciałem zadzwonić

  21. Henryk pisze:

    Najgorszy bank. Potwierdzam powyższe opinie. Konsultancji to przedszkole. Załatwienie sprawy graniczy z cudem. Dziura w dnie.

  22. Paweł pisze:

    Najgorszy Bank z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Serdecznie odradzam.

  23. wojtek pisze:

    tragedia wciaz wysylaja nie uzasadnione monity wciaz trzeba do nich dzwonic i czekac godzinami na konsultanta do tego zle informuja odsylaja od jednego dzialu do drugiego a na koniec nawet nie znaja slowa przepraszam

  24. Piotr pisze:

    Potwierdzam poniższe opinie. Bardzo trudno się dodzwonić i całkowity burdel mają w tym banku we wszystkich kanciapach (bo trudno to resortami nazywać).

  25. renia pisze:

    mniej niż zero kiepsko

  26. renia pisze:

    tragedia uciekajcie z tego banku totalna niekompetencja, pani sie rozłącza po minucie, zero chęcipomocy

  27. Maciek pisze:

    Od 3 tygodni próbuje się dodzwonić żeby odblokować konta. NIC! Trzeba będzie się przejść, odblokować i zlikwidować.

  28. Pawel pisze:

    Tragedia,tragedia i jeszcze raz tragedia.Wysyłaja od sasa do lasa

  29. jurek pisze:

    infolinia to porażka, 50min i nic, grają jakieś pierdoły i to wszystko.

  30. Dariusz pisze:

    Nic przez infolinię nie można się dowiedzieć , lub załatwić kompromitacja.
    Darek

  31. marek pisze:

    Tragedia,nigdy więcej,obsługa to totalne dno
    Marek,

  32. Monika pisze:

    Na ten bank trzeba miec stalowe nerwy.Ciągle’ konsultanci sa zajeci’.Czekam,czekam a tu nie ma nikogo tylko muzyka.

  33. Paweł pisze:

    Masakra. Żeby dowiedzieć się telefonicznie ile muszę zapłacić za odsetki, bo czasem zdaży mi się przeoczyć spłatę kredytu w terminie muszę czekać 30 i więcej minut. Masakra!!!

  34. Alina pisze:

    Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii. Jestem klientką banku,wysłałam zapytanie i czekam już tydzień na odpowiedź. Myślę,że nie odbiega „poziomem” od innych.

  35. Lezek pisze:

    ten bank robi sobie kpiny z klientów! że o bałaganie nie wspomnę, bo podpisany aneks wysłałem 3-tygodnie temu, a „oni” meldują, że nie otrzymali……

  36. Lezek pisze:

    beznadzieja do n-potęgi, czekam już 30 min??? to jest jakaś parodia!!!!!

  37. Krzyś pisze:

    Jaka infolinia taki Bank.Nigdy nie korzystajcie z ich usług, nie sprawdzajcie tego osobiście

  38. adam pisze:

    beznadziejna konsultacja iszybkosc działania jestem zażenowany tym bankiem i nigdy wiecej

  39. kuba pisze:

    zajebista infolinia

  40. tomek pisze:

    od godziny próbuje się dodzwonić na infolinie getinonline i nic. ten cały bank to porażka

  41. Aga pisze:

    Naprawdę,szkoda czasu na rozmowy z tymi konsultantami… nic ZERO wiedzy..tylko przełączają i słyszę, przykro mi, nie mogę pani pomóc… mogę Panią umówić z doradcą…rozmawiałam chyba z dziesięcioma osobami i wkoło to samo…

  42. Aga pisze:

    porażka na całej linii…żadnej podstawowej informacji jedynie mogą nas umówić z doradcą….

  43. Anita pisze:

    Zrobiłam kolację, wykąpałam dzieci, posprzatałam, a konsultanci ciągle byli niedostępni. Po co ta infolinia skoro i tak nikt nie odbiera ?

  44. Jaro pisze:

    ludzie to jest dno totalne dno są mili jak dają kredyt sami dzwonią wtedy jest ok—ale potem jak chciałem sie dodzwonic do działu rachunkowosci to był szok — prosiłem sie by mnie przełączono ale kazdy miał człowieka w dupie inaczej mówiąc człowiek u nich to tylko pieniąz.

  45. Piotr pisze:

    Żenująco niska wiedza konsultantów. Rozmawiałem z trzema osobami na temat karty kredytowej. Nie potrafili udzielic mi informacji w tak podstawowej kwestii jak bezodsetkowy okres spłaty, czy wymagane dokumenty do złożenia wniosku.
    DNO !!!

  46. Robert pisze:

    To najgorsza infolinia dzwoniłam dzisiaj o informacje to żenada tam po drugiej stronie jest osoba która nie wie po co jest .Nie dowiedziałam sie nic i tylko wydałam pieniadze nie dość ze to najgorszy bank to jeszcze nie szanujecie klijentów co wzięli kredyt i spłaca sie o czasie .Moi znajomi juz wiedza zeby nie brac kredytu u was ja załuje i jestem tak niesmaczona .

  47. paula pisze:

    Od tygodnia próbuję się dodzwonić na tą infolinię i cały czas słyszę: wszyscy nasi konsultanci są zajęci… żenada!!!!

  48. Tomek pisze:

    A gdzie telefon dla osób które chcą się skontaktować za pomocą komórki – żenada

  49. Łukasz pisze:

    Porażka a nie infolinia Jako małżeństwo braliśmy kredyt oboje podpisywaliśmy umowy i wszystkie wymagane papierki a teraz każde z nas musi mieć swój login i hasła żeby załatwić coś przez internet. To już chyba nawet nie jest żałosne.

Zostaw Opinię