Infolinia Heyah

Infolinia Heyah

Biuro Obsługi Heyah:

*2222 z Heyah (1 PLN za minutę) lub
0 888002222 (połączenia według Twojej taryfy).

Infolinia Heyah:

0 801222111 (połączenia według Twojej taryfy).

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 5.2/10 (111 głosy)

17 Opinii do “Infolinia Heyah”

  1. Zadowolony pisze:

    A ja jestem zadowolony z obsługi i nie mam zastrzeżeń.

  2. Anna pisze:

    Jestem zbulwersowana!!!! Jestem niepelnosprawna, chora i telefon jest mi konieczny… Ostatnio „zjadlo mi” 30 zl a dzisiaj nie polaczylo mnie i ubylo 11 zl na koncie zostalo OO po ok 2 godzinach znowu jest 11zl!! Co stalo sie 30zl. Od lat jestem solidnym klientem i zapytuje kto z Waszej Firmy bawi sie kosztem nerwow Waszych Klientow? Czy mam zmienic operatora?

  3. Agnieszka pisze:

    Zadzwoniłam na ten nr 888coś, wybrałam 7 i zgłosiła się zaraz bardzo miła pani. Załatwiłam sprawę w 2 min. I w ogóle jestem zadowolona z Heyah, a play to mój wróg. :)

  4. Janusz pisze:

    Oczywiście dzwoniłem na numer 888002222 (połączenia według Twojej taryfy)a według mojej taryfy to w Heyah mam rozmowy za darmo ale oczywiście nie w infolinii tylko tak dalej a Play Was zje!

  5. Tomek pisze:

    Obsługa OK. Ale koszt masakryczny. Przechodzę do PLAY.

  6. katarzyna pisze:

    mam pytanie.na jaki adres email mam pisac o pomoc do sieci heyah?jesli nie mam nic na koncie albo zablokowałam karte i nie mam z czego zadzwonic.?

  7. Ewa pisze:

    Heyah co z wami do tej pory było super

  8. Ewa pisze:

    Beznadziejna infolinia. Dzwonię na swoją macierzystą infolinię, wieloletni użytkownik heyah i mam jeszcze za to słono płacić. Dodatkowo zanim połączy z konsultantem to lecą jakieś durne reklamy heyah. Zastanawiam się nad zmianą?

  9. Slayer22 pisze:

    Koszt połączenia ogromny. Jak mam problem to piszę im maila i to oni do mnie oddzwaniają :)

  10. paulina pisze:

    jestem bardzo niezadowolona z infolini dzwoniąc słucha śię kilkanaśćie minut bzdeurnej muzyki a połączenia brak a jak już jest to kasują 30 zł tak śię nie postępuje ze swoimi długoletnimi klijętami FEEEE wstyd dla takiej firmy

  11. Dorota pisze:

    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w Heyah, chodzi o pakiet 50 minut za 5,50 zł na Heyah i stacjonarne. Po wbiciu kodu na ten pakiet pojawia się informacja, że jest problem techniczny więc dzwonię do konsultanta i wczoraj Pani powiedziała- tylko u mnie występuje taki problem a dzisiaj Pan poinformował,że mają problem i nie wiadomo kiedy go rozwiążą więc nie wiem kto kłami a w dodatku był bardzo niemiły. tem problem powtarza się od kilku tygoni. Nie polecam ich.

  12. Beata pisze:

    Próbowałam się dziś dodzwonić do Biura Obsługi klienta w heyah i po prostu tragedia !! Dzwoniłam 5 razy,żaden z konsultantów nie raczył odebrać i sprawy nie załatwilam. Cena do biura heyah za minutę 1zl. Straciłam na te bezskutecznie połączenia 20zł !! Czy tak się traktuje wieloletnich klientów w heyah? No to tylko pogratulować !! W tym układzie to nic tylko rzucić taką dziadowską firmę,która dodatkowo zarabia impulsami przy połączeniu z biurem. Jak się tak przykładowo naciągnie na połączenia do biura jakieś 100tysięcy klientów to niezła sumka się uzbiera dla firmy !!

  13. Lena pisze:

    super obsługa jestem bardzo zadowolona:) wszędzie tak powinno być:) pozdrawiam:)

  14. żanka pisze:

    to jest obsługa ;) wszystko szybko, krótko i na temat ;) bardzo miła obsługa. dzwonienie tam to sama przyjemność:) nie to co orange. zero żywego ducha, tylko pier-olenie z automatyczną sekretarką przez 25 minut.

  15. Basiek pisze:

    Super!! polecam goraco uslugi HEYAH !!!!

  16. Michał pisze:

    Witam! Totalna hała. Na infolinii czynny numer tematyczny tylko „1″ oczywiście cały czas zajęty. Na pozostałe mumery wogóle nie reaguje. Chyba zrezygnuję z tego badziewia.

  17. Eugeniusz pisze:

    Bardzo jestem zadowolony z tak wspaniałej obsugi,będem waszą firmę promował z poważaniem Geniu.

Zostaw Opinię