Infolinia mBanku

Infolinia mBanku

mLinia ? Centrum Obsługi Telefonicznej mBanku działa 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu; dostępne jest pod następującymi numerami:

  • 0 801 300 800
    (z telefonów stacjonarnych w Polsce)
  • +48 (prefiks) 42 6 300 800
    (z telefonów stacjonarnych i komórkowych, z dowolnego miejsca na świecie)
  • 783 300 800
    (z telefonów komórkowych)
  • 6913 62265
    (z telefonów komórkowych)
VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 3.3/10 (145 głosy)

30 Opinii do “Infolinia mBanku”

  1. Barbara pisze:

    Potwierdzam poprzedników, nie da sie w żaden sposób połączyć. Szkoda pieniędzy na telefony. Ja też zmieniam bank. Śmiechu warte aby tak traktować klientów.

  2. darek pisze:

    mLinia do bani nie mogłem się połączyć

  3. miauczek pisze:

    porażka, nie moge sie dodzwonic o 3 dni!!!

  4. Mikołaj pisze:

    Bank Internetowy, ale nikt nie pomyślał, aby dać klientowi możliwość zamówienia rozmowy przez Internet. Aktualnie kończę moją przygodę z tym „bankiem”, a i tak muszę płacić za kilkuminutowe oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Ponadto zdarzyło mi się niejednokrotnie, że nie otrzymywałem telefonu zwrotnego po autoryzacji, a nawet że wnioski składane przez mLinię, nie pojawiały się w systemie. Krótko mówiąć, mLinia trzyma poziom jaki reprezentuje mBank , czyli amatorstwo.

  5. Błażej pisze:

    W ciągu godziny (od 23:20 do 00:20) dzwoniłem kilka razy, za każdym razem wisiałem na linii około 5 minut, nikt nie odebrał :(

  6. Kasia pisze:

    A ja tam jestem zadowolona przed chwila np dzwonilam i bez problemu sie polaczylam trwalo to doslownie 30sekund … problem z ktorym sie donich zwrocilam byl skomplikowany dosc ale kobieta mila cierpliwa wytlumaczyla o co chodzi i pomogla takze ja nie narzekam mi sie ten bank podoba

  7. agnieszka pisze:

    Wiecie co zrobiłam ? Poszłam do kiosku mbanku i stamtąd zadzwoniłam. Odebrali i załatwiłam co chciałam. No ale myślę, że nie każdy ma możliwość tachania się do kiosku mbank, żeby wykonać telefon…

  8. agnieszka pisze:

    Próbuję się dodzwonić od 3 dni. nikt nie odbiera… Chyba trzeba im podziękować, przenieść konto gdzie indziej.

  9. Leszek pisze:

    Obsługa klienta z roku na rok pogarsza się. Próbowałem połączyć się z operatorem mBanku w istotnej dla mnie sprawie po godzinie 23.00. 2012-06-29, Najwyraźniej wszyscy śpią. Operatorzy nie raczą zainteresować się telefonem. Po 10 latach czas zakończyć współpracę. Brak słów – mBank zszedł na psy.
    Mam dość zmieniam likwiduję rachunki – dosyć tego. Teraz pocałujcie się w 4 litery.

  10. zaneta pisze:

    JA tam nie narzekam, nigdy długo nie czekałam…..kiedyś tylko raz mi się zdarzyło, że nr był zajęty, ale po ok. godz. udało mi się dodzwonić (a korzystam od 2 lat z mbanku).Jeżeli chodzi o odsługę konsultantów to też ok….ale rewelacji nie ma….mili….starają sie pomóc z każdą sprawą….tylko czasami nie rozumieją o co nam chodzi, ale ogólnie oceniam pozytywnie.Ogólną jakość obsługi oceniam jako bardzo dobrą.Nigdy nie zdarzyło mi się zostać z problemem związanym z moim kątem, bądź pytaniami i niewiadomymi dotyczących wniosku kredytowego sam na sam. Więc moja ogólna ocena infolinii jest bardzo dobra!! GORĄCO POLECAM!!!

  11. Przemo pisze:

    Dno….
    Po godzinie rozmowy, wydawałoby się prosta sprawa, urosła do arcyproblemu. Nic nie załatwiłem a wydałem kupę szmalu na telefon.

  12. Tomasz pisze:

    Czas oczekiwania na konsultanta poniżej 30 sekund, w niedzielę. Sprawa załatwiona szybko, miła obsługa.

  13. Gosia pisze:

    Ja tam nie narzekam , nigdy dluzej niz minute nie czekalam

  14. Krystyna pisze:

    Podpisuję się pod wszystkimi opiniami z wyjątkiem pozytywnych. Nie ma możliwości połączenia się, linia ciągle zajęta. Koszmar!!!

  15. adam pisze:

    to nie jest bank to jest porażka od trzech dni próbuje sie połaczyć z mlinia mbanku i nic ciągle zajente juz ze sto razy dzwoniłem !!!!! ludzie zróbcie cos z tym !!! stracicie przez to dużo klijentów!!!

  16. Miichal pisze:

    Ja tam szybkosc zgloszenia oceaniam na Dobra Profesionalizm konsultanta tez ok niestety nie udalo mi sie nic zalatwic :(

  17. Paweł pisze:

    Ta infolinia chyba w ogóle przestała istnieć. To w tej chwili wyłącznie linia transakcyjna. Jeśli coś pójdzie nie tak, to kicha. Przez telefon nie da rady, mail (formularz) – głucha cisza, a czat… he, he, jesteś 41 w kolejce, czas oczekiwania 79 minut. Brawo! To jest bankowość na miarę XXI wieku. Pora zmienić bank.

  18. Robert pisze:

    Wielki koszmar
    Ten bank powinien założyć nową infolinię na 21 wiek
    teraz to 2 razy w rynne a 1 raz w parapet i po 45 minutach udaje się porozmawiac !!!!!!!!!!!!!
    To jest koszmarne.

  19. ANDRZEJ pisze:

    PORAŻKA !!!!

  20. Justyna pisze:

    Totalna porażka! Czeka się godzinami, nikt nie odbiera !

  21. Martyna pisze:

    Bank ok,ale infolinia straszna!!! Zablokowałam sobie wejście do konta internetowego bo dłuższym czasie udało mi się cudem dodzwonić i zamówić rozmowę zwrotną w celu ustalenia nowego telekodu.Czekam już tydzień i jak nie było rozmowy zwrotnej tak nie ma:(

  22. selwo pisze:

    DNO DNO I JESZCZE RAZ DNO !!!!!! Nie można się dodzwonić o każdej porze. Zero kontaktu. TO 14 sekund czekania wypisywane na stronie mbanku to jedna wielka ściema. PRZENOSZE KONTO DO INNEGO BANKU !!!

  23. Bebzun pisze:

    Infolinia mBanku to jakieś nieporozumienie! Dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cierpliwością nerwową. Najbardziej mnie oburza fakt, że automat sam rozłącza osobę oczekującą po pewnym czasie, co wyklucza obsługę według kolejki! Bank ok, infolinia to porażka.

  24. Marian pisze:

    infolinia mbanku to kpina, najgorsza z jaką do tej pory miałem do czynienia, a było ich kilka. próbuje dodzwonić sie od tygodnia i d***

  25. Aleksander pisze:

    Zablokowane potwierdzenia sms,od 3 dni wisze po 20 min na tel i nic,smutna rzeczywistosc mbanku

  26. Adam pisze:

    Więc dopiszę, że z mojego ekonta – usługi w mBanku jestem zadowolony. Jednak infolinia to porażka, teraz mogę jeszcze dopisać co się wydarzyło pózniej… udzielono mi nie pełnej informacji odnośnie wybrania opcji autoryzacji. Skutkiem czego było zablokowanie mi konta i brak dostępu do pieniędzy do momentu przysłania mi listu z kluczem aktywacyjnym (ponad tydz. czasu). Tego blokowania babka już nie powiedziała, a dostęp do konta przed rozmową z nią, miałem cały czas. Jednak nie miałem nr telekodu.Chciałem zmienić tylko hasła papierowe, które mi się skończyły na sms-owe.

  27. HEGMAN pisze:

    Infolinia mBanku działa bez zarzutu i nie wiem czy piszący negatywne opinie to czasem nie konkurencja mająca na celu zdyskredytowanie mBanku.
    Jestem klientem już dość długo i nigdy nie było sytuacji że musiałem czekać na załatwienie sprawy przez infolinię dłużej niż 10 min (od rozpoczęcia połączenia do rozwiązania problemu)
    Więc nie rozumiem tych negatywnych ocen…
    Osobiście jestem zadowolony z obsługi klienta przez infolinię mBanku.

  28. Adam pisze:

    Dzwoniłem na infolinię w godzinach nocnych przed i po północy na początku grudnia.
    Czekałem 8 minut na połączenie z operatorem, aż mnie automat sam rozłączył. Drugi raz ponownie po 8 minutach wiszenia na słuchawce mnie rozłączyli. Za trzecim razem sam się rozłączyłem, inaczej znów bym czekał i trwonił pieniądze. Ostatni raz teraz – jest 29 grudnia – godzina 24. Od pół godziny czekam, aż w tym banku-widmo w rzekomo całodobowej infolini ktoś odbierze. Zero! Zero możliwości kontaktu. Tylko reklamy jakaś cizia w słuchawce amatorsko opowiada. Szok

  29. Gizela pisze:

    MASAKRA!!!!! KOSZMAR , TA INFOLINIA JEST CHYBA PO TO ZEBY NACIAGNAC KLIENTA NA KOSZTY,w dzien zajeta w nocy chyba spia, wiec jak mozna sie dodzwonic? jestem klientka 3 lata i nie wiedzialam ze kontak z mbankiem graniczy z cudem, a ja dostaje obledu!!! kiedy polece do PL gwarantuje ze zmienie bank!!!

  30. Tomek pisze:

    Wg mnie infolinia mbanku pozostawia wiele do życzenie, czasami w ciągu dnia ciężko jest się dodzwonić, a wisieć 30 minut, żeby porozmawiać z konsultantem to drobna przesada

Zostaw Opinię