Infolinia neostrada

Infolinia neostrada

Infolinia usług multimedialnych

801 505 505

Wsparcie techniczne

800 102 102

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 2.8/10 (851 głosy)

48 Opinii do “Infolinia neostrada”

  1. Kloszard pisze:

    Dlaczego żeby zgłosić reklamację MUSZĘ posiadać telefon stacjonarny? lub dzwonić z budki telefonicznej lub z sieci Orange. A tyle się czyta w internecie że jak firma nie ma stacjonarnego telefonu to jest Niewiarygodna i może nas przekręcić.

  2. witold pisze:

    tk macie ustawione uslugi ze po paru latach napewno zrezygnuje z waszych uslug

  3. Gdy pisze:

    Te numery to juz kpina pól godziny juz słyszę muzyczne na 801 505505 a wcześniej 15 minut na 800560560 masakra aż mam ochotę czymś rzucić !!!!!!!!!!

  4. Agnieszka pisze:

    Nie wiem jak to działa, ale właśnie wtedy gdy rozmowa z konsultantem jest rzeczowa to dostajemy telefon z ankieta na temat zadowolenia. Gdy rozmowa jest niefachowa,a konsultant arogancki takiej ankiety nie ma ?!!! a przydałaby się. Wielu konsultantów nie ma pojęcia o czym mowi, namawia na usługi niekorzystne czy nie chce poprowadzić sprawy pozytywnie i pomóc klientowi!

  5. Bodzio pisze:

    na funpacka czekam od mistrzostw.Totalny bajzel.Zdecydowanie nie polecam.Ponadto telefon nie działa od 10 dni.

  6. teresa pisze:

    Teraz jest moderacja mojego wpisu prawdziwego w 100% .Po co sprawdzają cos co jest faktem Lepiej osoby takie zapędzić do obsługi klienta i pomóc tym dzwoniącym do was ofiarom. Zero odzewu do mnie podaję telefon kontaktowy moją poczte tez widzą zero zaineresowania. Teraz moderacja nastąpi .

  7. piotr pisze:

    A ja jestem mile zaskoczony a nawet w lekkim szoku. Zglosilem usterke o 20 sprawa zajeli sie od razu.Powiadomili technika w moim miescie ktory 15 minut pozniej restartowal centrale i dzwonil do mnie czy juz jest ok.Daje maksymalma ocene.

  8. urszula pisze:

    To są kpiny w xxi wieku żeby przez 6 tygogni nie naprawic nam telefonu neostrady po co wy tam siedzicie pieniądze chcecie a co ludziom za to dajecie traktyjecie małe miejscowosci jak bespańskie psy .Po co ten nr na który nie można się dodzwonić i jakie pieniądze trzeba płacić juz nie długo będzie cała miejscowość z wami nie wznowi umowy .

  9. marek pisze:

    Pani ANNO prosze sie puknac w glowke i to mocno, za kare Pani tam nie siedzi ma Pani robic swoje jak nie to do marketu na kase! Z wami to jest masakra !! winicie wszystkich tylko nie siebie . Brak kompetencji , kultury osobistej , a tak na marginesie to niektorzy zeby zarobic ten tysiac musza charowac a Ty siedzisz na miejscu i narzekasz

  10. marcin pisze:

    zdaje sobie sprawę że mało tam zarabiają konsultanci i to niewdzieczna robota użerać się z klientami..ale moglibyście przynajmniej nie ściemniać jak przedstawiacie ofertę..np. na neostradę ..”neostrada tylko 59 zł” + tablet…tylko zawsze zapominacie dodać że jeszcze abonament zostaje i łącznie wychodzi ponad 90 zł … nakręcacie przez tel na umowy i później przysyłacie inne niż podczas rozmowy…jak wam słabo płacą to przynajmneij nie utożsamiajcie się z krętactwem i żeby na siłe wcisnąć usługę i tak nei macie z tego dodatkowej kasy…

  11. mariusz pisze:

    w słuchawce tylko muzyczka brzdęka , a kasa leci

  12. darek pisze:

    warto czekać chwile , fachowa pomoc kilka razy korzystałem i zawsze było ok ,

  13. Darek pisze:

    jak na razie 12 min czekam na połączenie i nic , ciszaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. Ela pisze:

    wstyd TP nie wysłało mi faktur,po założeniu fanpaka,narósłmi dług 409 zł nie z mojej winy co z tym zrobić mam dług ,bo ktoś w TP się zagapił i nie dopełnił swoich obowiązków!skandal!!!

  15. Szczepan pisze:

    Jest niedziela 23:43. Własnie odbyłem rozmowe z Pania konsultantką, i jestem zadowolony z obsługi klienta. Teraz trzeba czekac na technikow.

  16. ANNA pisze:

    a ja jestem konsultantem , i może zamiast pretensji do osoby siedzacej na słuchawkach ledwo tysiac złotych wycciagajacej na miesiac moze wszelkie pretensje złozycie na rece osób władnych jak prezesi albo po prostu idźxxie do psychologa i tam składajcie żale baranki

  17. Michał pisze:

    Żenujące, kompletnie bezużyteczne numery, nie można połączyć się z konsultantem, a na domiar, połączenia są płatne. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek chciał podpisać jakąkolwiek umowę z Neostradą…

  18. Stanisław pisze:

    Zgłaszam awarię internetu.801 505 505 . Sympatyczny pan z drugiej strony rzeczowo i kompetentnie sprawdza, doradza,umawia w końcu z technikiem.Wszystko jest o.k.Tylko dlaczego połączenie jest płatne.Kto zaręczy że Neostrada nie psuje internetu po to żeby klienci dzwonili z reklamacjami.Można sobie dorabiac, ale chyba nie w taki nieciekawy sposób.To są kpiny!Wstyd Orange!Nie zmienię operatora ale ten niesmak…

  19. Artek pisze:

    ZAMIAST 2 MB DOSTAJE 1,30 MB ! TO JEST NORMALNE? PŁACĘ 50 ZŁ ZA COŚ, CZEGO NIE DOSTAJĘ.. -,- ODRADZAM TEGO DOSTAWCE.

  20. Krzysiek pisze:

    Ja mam nawet dobre wspomnienie. Mam od lat zrywające się łącze. Zadzwoniłem w końcu wieczorem i okazało się że będzie interwencja fachowca w ciągu dwóch dni. Ale już następnego dnia rano zadzwonił pan że będzie sprawdzał i jak będzie trzeba odwiedzi mnie. Ale coś tam u nich poprawił, w telefonie przestało trzeszczeć i póki co internet się nie zrywa. Oby tak dalej i takiej obsługi klienta życzę innym :-)

  21. wojtek pisze:

    beznadzieja

    sa dni kiedy adsl rozlacza sie co 5 minut

    infolinia to chyba rodzaj zartu?

  22. Zbigniew pisze:

    TP SA straci klientów przez linię 801 505 505,
    było darmowe wsparcie techniczne teraz trzeba płacić za usterki.

  23. Irek pisze:

    No cóż. Chyba jakaś totalna lipka infolinia 800-102-102 ogólnie mówiąc nie działa. Po wprowadzeniu numeru spod którego dzwonisz dostajesz info że zaraz nastąpi zakończenie połączenia. No to super;) Dzwonie na 8001-505-505 czekam już 15 min a oni ciągle muze mi puszczają. Zastanawiam się kiedy w końcu puszczą mi nerwy.
    Ogólnie po zmianie marki na orange na mój gust to się lekko „poprawiło”.

  24. Dawid pisze:

    Masakra jednym słowem.Zadzwoniłem tam z problemem ze internet mi sie rozłącza i zadzwonili na drugi dzień powiedzieli że usterka została naprawiona.No to okej naprawiona hmmm ciekawe w jakim sensie.. moze i internet dzialał czasami nawet 6h ale i tak sie rozlączal nawet czasem po 20 minutach.No to dzwonie jeszcze raz podaje swój numer tele na sekretarce i co ? i numer podany jest nieprawidłowy co to ma być kabaret? Czy Zoo?

  25. ZADOWOLONA KLIENTKA! pisze:

    A ja się dodzwoniłam od razu! Konsultant bardzo profesjonalny i rzeczowy, dużo mi pomógł. Korzystam w TP z telefonu i neostrady i ile razy się coś dzieje, to zawsze mam miłe doświadczenia we współpracy z tą firmą. Brawa i podziękowania!!

  26. Paweł pisze:

    Nic nie umieją , zgłosiłem usterkę – 7 dni bez internetu ,
    2 powód , GWARANTOWALI 6MB i co ? „Przepraszamy ale oferty są rozsyłane masowo i niemamy na to wpływu , jakbyśmy mieli kazdego sprawdzać to nie starczyło by nam czasu”
    PORAŻka porażka porażka , totalne 0 , nie polecam . a dodzwonić się tam tragedia , poza tym kiedyś było darmowo .. teraz ? płatne . hahaha jakby mało kasy mieli !! , a na samo połączenie czekam 15-20 minut z czego , prosze chwileczke czekac coś sprawdze i niema go 5 minut,.. ! . a kasa leci . dowidzenia.

  27. Były Doradca pisze:

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Pracowałem tam przez prawie 3 lata, co prawda nie dział techniczny, ale dział obsługi i dział sprzedaży. Klienci różni, niektórzy wyrozumiali i życiowi, inni – wyszczekani i fifa-rafa co to nie oni. Słyszałem wielokrotnie krzyki pod adresem tp, cóż, musiałem wysłuchać, ale nie dałem sobie wejść na głowę, prosiłem takiego delikwenta, żeby się przynajmniej zachowywał. Zdarzały się na końcu przeprosiny, co było naprawdę bardzo zaskakujące. :) LUBIŁEM CHARAKTER TEJ PRACY, rozmowy z Klientami, pomoc (w ramach swoich kompetencji). Powalały mnie sytuacje, kiedy Klient po raz X kontaktuje się z firmą, mówię mu, że postaram się pomóc, ale nie mogę na tę chwilę niczego zagwarantować. Wysyłam maile, interwencje, dzwonię… Oni nie mogą, oni nic nie otrzymail, oni to, oni tamto. BRAK KOMUNIKACJI W TELEKOMUNIKACJI! :( Te procedury ich w końcu zeżrą. Trafiało się na fajnych pracowników, którzy nawet jak wysłałem zapytanie nie na ten adres to przesłali dalej a do mnie tylko adnotacja, że to nie do nich i żeby w przyszłości kontaktować się z… . Częściej jednak spychologia – „to nie my, to nie do nas”. A to JA miałem wytłumaczyć Klientowi, dlaczego zamówienie nie może zostać zrealizowane, dlaczego zostało anulowane. Wg mnie Firma NIE JEST ZARZĄDZANA TAK JAK BYĆ POWINNA. Zarząd nie wie, co się dzieje na infoliniach i z jakimi sprawami dzwonią Klienci. Większość problemów dałoby się wyeliminować, ale trzeba chęci, kasy, i przede wszystkim LUDZKIEJ ŻYCZLIWOŚCI. Traktowanie pracowników też pozostawia wiele do życzenia, szczególnie tych zatrudnianych przez agencje pracy tymczasowej na umowę na 3/4 etatu… :( Na końcu pracy spotkał mnie jeszcze niemiły incydent, w zasadzie dwa, no ale niech to już pozostanie moją tajemnicą… :)

    Generalnie NIE WIEM, w którą stronę zmierza TP-ORANGE.

  28. kamila pisze:

    Ratunku gdzie mam zadzwonić jeżeli nie przychodzą mi faktury, a kiedyś przychodziły.

  29. adex pisze:

    sam jestem konsultantem-po pierwsze pracuje tylko dlatego ze chwilo nie mogę znaleźć zatrudnienia, po drugie każdy z nas jest inny(jeden telekons zna się na rzeczy inny nie)-jak do tej pory żaden z klientów na mnie nie narzekał a pomogłem wielu osobom. Po trzecie jakby każdy z telekons liznął trochę fachu w fachu technika(pozdrawiam byłych pracowników KPRT a obecnych TeleTech) to może miałby pojęcie jak należy wystawić zgłoszenie na uszkodzenie. Po czwarte nie raz słyszałem jak to mówiono: ja jestem informatyk znam się na rzeczy; hah kpina jedynm słowem :D potem okazywało się że tacy są maluczcy i tak naprawdę nie wiele wiedzą na temat działania ONU, JRSU czy choćby DSLAM’u ;) ja nie owijam w bawełne-jak komuś nie może działać neo to mu to powiem.

  30. stefan pisze:

    Tragedia! Nie dość, że wyjaśnienie, że nie mogą mi w ogóle podłączyć neostrady (choć w punkcie gwarantowali 6MB), to jeszcze na fakturze skasowali mnie na prawie 10 PLN…
    każdy konsultant mówił co innego, by po prawie godzinie przełączania dojść do wniosku, że jednak się nie da…
    Cierpliwości życzę i kasy (płatna!!!)

  31. Jarek pisze:

    Jestem użytkownikiem Neostrady od samego pojawienia się jej na rynku. Po prostu nie miałem innego wyjścia a że i telefon miałem z TPSA no to i necik też ;) Teraz o serwisie – dodzwonić się do nich to po prostu MAKABRA ! Jakas muzyczka w tle, podaj numer taki, siaki, owaki i … czekaj … Na szczęście jeśli sie już człowiek doczeka (nie zejdzie na nerwicę z słuchawką w dłoniach) to – a przynajmniej ja tak miałem kilka razy – dostaje się połaczenie z Serwisantem (Doradcą) No i tutaj czapka z głowy, jak do tej pory nie mogę złego słowa powiedzieć o ludziach z drugiej strony słuchawki. Za KAŻDYM razem naprawdę mi pomogli (zaznaczę że pracowałem kiedyś dużo z sieciami i mam jako takie pojęcie o tym;) Raz padł router Livebox, kiedyś był problem z „głupiejacym” Sagemem i za kazdym razem musze powiedziec że mi pomogli. Pozdrawiam Ich serdecznie i dziękuje :) Jarek
    P.S
    Ale zróbcie coś do cholery z ta procedurą która chroni Was szczelnym murem kodów, numerków, autosekretarek i brzęczących melodyjek … !

  32. kasia pisze:

    zero kompetencji a najlepiej że nie mogą pomóc bo teraz nie mają możliwości-a ja płacę za ich nie możliwości

  33. iza pisze:

    A JA MAM JAK NAJLEPSZE ZDANIE
    OD 2003 JESTEM KLIENTEM TP-NEOSTRADA I ZAWSZE GDY DZIAŁO SIĘ COŚ ZŁEGO DORADCY STAWALI NA WYSOKOŚCI ZADANIA UDZIELAJĄC FACHOWYCH PORAD CZY TEŻ NATYCHMIAST USUWAJĄC USTERKĘ.

  34. natala pisze:

    1) tp podało zły nr umowy, ostatnia cyfra przekręcona, więc błąd przy rejestracji
    2) Pani na infolini żle mnie pokierowała odnośnie dalszych czynności
    3) Pan powiedział, że niezbędny 6 cyfrowy pin-ok
    4) mam hasło, kolejna Pani na infolinii, mówi, że nie widzi by na tym numerze była neo, ja jej na to, że jest i jej poprzednicy widzieli… standardowo ‘proszę o chwilę cierpliwości’, jak już zobaczyła to nie wiedziała jak mnie pokierować, ja jej mówiłam co robię, a ona, że ‘…doobrze’ z wielką niepewnościa w głosie, a jak zadałam jej kolejne pytanie to….. rozłączyła się!!!
    5) dzwonię ponownie i piątej osobie tego dnia tłumaczę o co mi chodzi… jedyny w miarę kumaty chłopak, przyjął zgłoszenie i czekaj człowieku co zrobią technicy…
    6) jak powiedziałam technikowi o moich przebojach telefonicznych z infolinią ‘wsparcia technicznego’ to padał ze śmiechu. Na szczęście okazał się fachowcem i pomógł.
    Pozdrawiam pracowników infolinii TP!!!

  35. Michał pisze:

    nie wiem czy smiac sie czy plakac …. Niekompetentna obsluga to malo powiedziane …. ale szczeze mowiac nie dziwie sie … kazdy szanujacy sie informatyk raczej omija telekomune … tyle w temacie

  36. Darek pisze:

    p.s. co do neostrady.
    Przedluzajac umowe kierowalem sie
    chyba sercem,ale rozum to mi calkiem
    Bozia odebrala !

  37. Darek pisze:

    Dla mnie neostrada to wielka porazka !
    Przedłużyłem umowe,ale żałuje.Internet rozłancza się w trakcie pracy,co mnie doprowadza do pasji! W punkcie polecono mi dzwonić do operatora,ale dodzwonic się to
    kolejny temat.Prosiłem tylko o wymianę modemu,ale nic z tego.Niektórzy operatorzy dają router za przysłowiową złotówkę.
    Dałem sobie słowo,że to ostatni raz umowa
    na neostradę. I SŁOWA DOTRZYMAM .
    nIGDY WIĘCEJ NEOSTRADY !

  38. Przemek pisze:

    kpina i strata czasu!

  39. Maciek pisze:

    Obsluga jak najbardziej na +. Dowiedzialem sie wielu rzeczy na temat internetu z ich strony, ale problemu nie rozwiazali(u nich nie ma wpisow o przerwaniu sesji [prawdopodobnie bo siada cos u mnie a oni widza polaczenie, tylko bez transmisji])

  40. Paweł pisze:

    mili konsultanci i tyle, a TP to żenua …

    popsuł mi się ich livbox, zanoszę do punktu TP na gwarancji i odsyłają mnie że konsultant musi to potwierdzić (pan zza telefon może stwierdzić, czy sprzęt działa a Oni na miejscu nie? nawet do prądu nie chcieli podłączyć i sprawdzić), wracam do domu dzwonię, czekam 15minut na konsultanta i przez kolejne 10minut panna zza telefonu instruuje mnie co mam zrobić, nie wierząc mi na słowo że to robiłem, jak przez „ipconfig” widzę, że mam IP 169… zamiast 192.168… to zmieniam na kompie na stałe, resetuje do fabrycznych router i widzę że nie działa, to wiem, że wina jest sprzętu, a tu mi każą, wyłączyć włączyć router, zresetować do fabrycznych, przypisać ponownie IP, ponownie wyłączyć włączyć, sprawdzić na innym komputerze, ponownie przypisać IP … na koniec bateria mi się rozładowała (a za 25minut zdarło mi 8zł z telefonu), po ponownym zadzwonieniu powiedziałem co robiłem i jeszcze dodałem, że kazali komputer resetować, livboxa do innego gniazdka przełączyć, kabel wymienić etc, aby nic znów nie wymyślili 2-ga rozmowa trwała 3minuty i zgłoszenie dostałem,

    miałem reklamować jeszcze salon, brak internetu, koszty rozmowy, ale kolejka czekania zniechęca,

  41. Wojtas pisze:

    nie denerwujcie się :) ))) miał ktoś neta w NETI ???? tam to dopiero potrafią utoczyć krwi :( (((((((

  42. kris pisze:

    Bardzo miła obsługa :)

  43. Bartek pisze:

    Oni sa smieszni sekretarka automatyczna ma mi pomuc smiech na sali.

  44. wk pisze:

    ABSOLUTNA KPINA z naciągniętego niby użytownika neostrady !!! Oto moja opinia na temat „pomocy technicznej” Zamiast pomocxy technicznej jest kilkanaścxie minut ględzenia automatu i cisza….

  45. gosia pisze:

    Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!!
    Niekompetentni, uprzejmi spławiacze. masz problem -rozwiąż go sam. oni tego za ciebie z pewnością nie zrobią. W zwodzeniu są mistrzami.

  46. Romo pisze:

    Ludzie przy telefonach sprawiaja wrażenie miłych i kompetentnych, aczkolwiek cyt „maja związane ręce”

  47. Marcin pisze:

    Doradcy bardzo uprzejmi, ale niewiele pomagają. Takie bla, bla, bla byleby gadać, a nie załatwić sprawę.

Zostaw Opinię