Infolinia Orange

Infolinia Orange

Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego

*100 z telefonu Orange

510 100 100 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

+48 510 100 100 z zagranicy, z telefonu komórkowego

(22) 588 78 83 – faks

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta

*500 z telefonu Orange – automatyczna informacja o ofercie, płatnościach i usługach

*200 z telefonu Orange – automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego

*600 z telefonu Orange

510 600 600 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

+48 510 600 600 z zagranicy, z telefonu komórkowego

(22) 588 78 83 – faks

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 2.1/10 (1,205 głos)
Infolinia Orange7.0101

131 Opinii do “Infolinia Orange”

  1. Kasia pisze:

    Infolinia w porzadku. Miły Pan, uzyskałam szczegóły: krótko, zwięźle i na temat.

    Tak na marginesie: chyba kwestia precyzowania pytań – dla tych, którzy tak tutaj narzekają.

  2. Natalia pisze:

    tragedia!
    nie można się dodzwonić na 801 505 505,a gdy już się człowiek dodzwoni to trzeba czekać
    15-20 minut,aby rozpocząć rozmowę z konsultantem.MAM ostatnio problem z liveboxem
    od tygodnia nie mam telefonu, a abonament muszę płacić.

  3. marta pisze:

    15 min czekania na polaczenie,platne oczywiscie skandal! zablokowali mi telefon pomimo platnosci i nic sobie z tego nie robia

  4. Bogdan pisze:

    Fatalny jest brak adresu email. Jak to możliwe, że chyba poważna firma uznaje tylko kontakty telefoniczne?

  5. Marta pisze:

    Totalna masakra-koszmar i olewka z każdej strony. Jak tylko skończy mi się umowa spadam od nich bo to co Orange wyprawia z ludźmi to jest nie do przyjęcia!!!!!!!!!

  6. 28 min czekania i mnie rozliczyli, ludzie pomocy , dramat zamiejcie e się drobiem

  7. Beata pisze:

    Beznadziejna obsługa.

  8. zawiedziona pisze:

    Tragedia!!!!!!!!! 20 minut czekania i co? konsultant mnie nie słyszy:) Żenada, nie dość że płatna infolinia to jeszcze nie działa. Ja zapłaciłam za połączenie a i tak nici z uzyskania jakiejkolwiek informacji. To się nie mieści w głowie.

  9. niezadowolona pisze:

    Mam duży problem, ale nie mogę się dodzwonić, ponieważ zostało mi zablokowane konto z niewiadomo jakich powodów. Mimo, że mam 10 zł z abonamentu i doładowałam jeszcze telefon, to nigdzie się dodzwonić nie mogę.

  10. Damian pisze:

    Infolinia automatyczną męcząca, poza tym duży Pozytyw za obsługę w niedzielę . Miałem sporo do ogarniecia a konsultantka pomogła mi w 15 min ze wszystkim. Dla mnie ok

  11. marta pisze:

    infolinia to totalne dno

  12. Jarek pisze:

    Piątek,sobota ,niedziela nr. *600 Po przekierowania do biura obsługi płatnosci.Automat powiadamia ze trwają prace rekonfiguracji sieci ,i przeprosił że połączenie nie może być zrealizowane.Mam próbować później !!!.

  13. Adam pisze:

    Orange odradzam wszystkim.
    Miałem bardzo złe doświadczenia z tym … operatorem.
    Co roku było gorzej.
    Zmieniłem operatora – to była dobra decyzja.

  14. beata pisze:

    koszmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trzy próby kontaktu, leci idiotyczna muzyka i nikt nie odebrał!!!!!!!!!!!! stracone 35 minut!!!!!!!!!!koszmar i skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Leon pisze:

    Dwa dni temu otrzymałem nowy telefon wraz nową umową od firmy Orange ,kilkanaście godzin później zablokowano mój stary telefon a nowy nie został aktywowany do tej pory.Czy kogoś w tej firmie obchodzą klienci?

  16. bogusia pisze:

    obsługa była okej, fajnie że nawet po 20-tej odbierają telefony. Tylko włączająca się na początku automatyczna sekretarka jest lekko przydługa

  17. Krystian pisze:

    szkoda sensu. 20 minut czekania na rozmowe a tu jeszcze bez sensu. bo potrzebny kod abonamencki do sprawdzenia czemu konto zablokowane jak rachunek zaplacony. Zenada !

  18. Marek pisze:

    Paranoja. Chciałem przedłużyć umowę na internet więc na 3-tyg. przed wygaśnięciem umowy zadzwoniłem z takim zamiarem.Konsultant kazał czekać na przyjazd kuriera z umową,cisza.Więc po 2-uch tyg. dzwonię znowu,nadal każą czekać.Więc czekam, i co?Nadszedł czas końca umowy i naliczono mi fakturę na 138.90zł. bo umowa się skończyła i została mi przedłużona na nowych warunkach takie jak pasowały Orange.Dowiedziałem się że system anulował moje zamówienie, tylko dlaczego ja mam za to płacić?

  19. MONIKA pisze:

    CHyba gorszej firmy jak sieć Orange to jeszcze nie widziałam to żeby połączyć sie z konsultantem to graniczy z cudem, w salonach sami niekompetentni pracownicy, najłatwiejszej sprawy nie potrafia załatwić, jestem zbulwersowana i zawiedziona tą ,ze siecią komórkową , nie polecam tej,że sieci to,że weszłam do niej to był mój największy błąd. NIE POLECAM

  20. klijent orange pisze:

    To jest tragedia zeby polonczyc sie z biurem obslugi klijenta to jest ostatnia moja umowa z nimi odradzam siec orange !!!

  21. Beata pisze:

    Mija 20 minuta czekania na połączenie z konsultantem> masakraaaaaaaa

  22. Adam pisze:

    Dziś tj 26.10.2012 od godz.15.00 w moim telefonie komórkowym brak zasięgu i nic nie mogę się dowiedzieć. Jestem Waszym klientem od siedmiu czy ośmiu lat, ale widzę że czas zmienić operatora.

  23. bobs pisze:

    infolinia orange to jakas kpina! dzwonilem 3 dni z rzedu i kazdy podkreslam KAZDY konsultant mowil mi co innego, az w koncu przyszla umowa zle wystawiona (na internet). kiedy powiedzialem pani przez telefon ze to jakas kpina bo wg niej wylaczaja mi usluge 25.10.12 a dzien wczesniej mialem miec ja do 9.11.12 i poprosilem o kierownika jakiegos to powiedziala ze nie polaczy mnie poniewaz ONA JEST KOMPETENTNA i nie trzeba. ŻAL ŻAL

  24. ELA pisze:

    Najgorsze biuro obsługi .Tak naprawdę BIURO OBSŁUGI ALE BEZ OBSŁUGI .No chyba że przeczytali bajkę o Śpiącej Królewnie i wszycsy zasneli na sto lat i dlatego nie można się z nikim połączyć przez cały dzień.

  25. marcin pisze:

    to jest masakra.dodzwonic sie na info graniczy z cudem.oby tak dalej.bravvvvvo orange

  26. Zawiedziony Klient :-/ pisze:

    To co wyrabia ORANGE można nazwać skandalem, każdy konsultant mówi co innego na ten sam temat (o ile zdarzy się cud i da radę się połączyć – zwykle późno w nocy, ale i tak trzeba swoje naczekać – w końcu numer płatny…). Dzwoniąc pod nr 801505505 po kilkudziesięcio minutowej rozmowie z konsultantem w zeszłą sobotę w nocy (po obaleniu wcześniejszych zapewnień miłej pani dwa tygodnie wcześniej, że po zakończeniu umowy i jej nie przedłużeniu opłaty wzrosną o jedyne 10zł za telefon stacjonarny i internet) okazało się, że różnica w wysokości rachunków to ok. 50 złotych (miesięcznie)!!!
    Pan był miły więc zdecydowaliśmy się na nową roczną umowę z ruterem wi-fi, który w promocji za 49zł miał przyjść pocztą w środę… jest sobota, a pod żadnym wielokrotnie wybieranym numerem (801505505, 510100100 oraz 510600600) nie można połączyć się z jakąkolwiek osobą -poza automatycznym menu, by uzyskać informacji co z tą umową… co z ruterem…?!
    Dziękuję bardzo za wieloletnią usługę firmy Telekomunikacja Polska – ORANGE, ale najprawdopodobniej jesteśmy zmuszeni zmienić operatora.

  27. Magda pisze:

    Wszystkie podane numery płatne, a ja chcę na bezpłatny bo nie mam nic na koncie. Jakby mi pomogli to bym miała…..

  28. milena pisze:

    Ich obsługa to jedna wielka MASAKRA – nigdy nie podpisze z nimi kolejnej umowy, a moim znajomym odradzam !!!

  29. Klient 2 pisze:

    Totalna zlewka..infolinia – tragedia… ZMIENIAM OPERATORA!!!!!!!!!!
    czas połaczenia bez rezultatu 23 min

  30. Marlena pisze:

    Może miałam farta ale tylko po 5 minutach czekania dodzwoniłam się i szybko załatwiłam pierwszą sprawę ale…. przy drugiej przekierowano mnie do innego konsultanta i po odczekaniu około 10 minut i tak przerwano połączenie

  31. ewalo pisze:

    W dniu urodzin dostalam maila, że mogę dzwonić za darmochę – 120 minut. Tymczasem za połączenie na *100, czyli z numerem Orange, skasowało mnie w tymże dniu 1,50zł. Niby niedużo, a jednak wkurza!

Zostaw Opinię