Infolinia PZU

Infolinia PZU

Przy pomocy infolinii PZU możesz skontaktować się telefonicznie z konsultantem PZU przez 24 godziny na dobę, pod numerem infolinii:

0 801 102 102 (dzwoniący ponosi opłatę tylko za jeden impuls, niezależnie od długości trwania rozmowy)

lub w przypadku połączeń z telefonów komórkowych pod numerem 022 566 55 55 (dzwoniący ponosi opłatę zgodnie z taryfą operatora).

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 5.1/10 (576 głosy)

78 Opinii do “Infolinia PZU”

  1. JOLANTA pisze:

    Opinia negatywna, nie idzie się dodzwonić.Dzwonię pod numer 022 566 55 55 z telefonu komórkowego i cały czas odzywa się automat- wybrany numer jest niedostępny

  2. mmm pisze:

    Dodzwonienie sie graniczy z cudem, niby sie placi za jedna minute, a mi za ok 10 minut zabralo prawie 20 złoty z konta.
    Kompetencje i uprzejmosc pracownikow zostawie bez komentarza.

  3. Zdzisław pisze:

    Październik 17.10.2012 g.21.55
    Miła profesjonalna obsługa, szczegółowe wyjaśnienia i szybkie określenie oraz wyznaczenie – ustalenie terminu przybycia rzeczoznawcy. Numer telefonu na infolinię
    z części informacyjnej polisy bez określenia na który dzwonić z komórki. Finał rozmowy
    z nr 801…. w play komórkowy ok. 18.00zł.

  4. ASM pisze:

    Profesjonalne.
    Dziś zgłaszałam.
    Pani bardzo szybko przyjęła zgłoszenie.
    Termin oględzin – ok.
    Czas oczekiwania na połączenie b.krótki.

  5. przemyslaw pisze:

    jednym slowem nic sie nie dowiedzialem po owczesmym oczkiwaniu na kosultanta ok 20 min tragedia

  6. Krzysztof pisze:

    połączenie uzysłame w przyzwoitym czasie, cóż i to wszystko.. konsultantka po usłyszeniu tematu rozmowy wzięła numer kontaktowy i nazwisko ponieważ nie była od „tego ubezpieczenia”.. pozostawiam bez komentarza.. dodać należy, że oczywiście przy wyborze tematu roazmowy, interesującego ubezpieczenia został wybrany właściwy numer zgodnie z komunikatem głosowym… nic w tej firmie się nie zmieniło

  7. SW pisze:

    POZDRAWIAM WSZYSTKICH KONSULTANTÓW PZU
    WPISUJĄCYCH FAJNE OPINIE NA SWÓJ TEMAT

  8. norbert pisze:

    bardzo szybko sie dodzwonilem bardzo mila pani obsluga ok zglosilem zalatwilem wszystko infolinio pzu oby tak dalej

  9. Michał pisze:

    Jedno wiem na pewno nie chcę pracować na infolinii. Jak dla mnie za dużo pracy dzwonię próbuję dodzwonić się drugi dzień i za każdym razem słyszę: „W tym momencie wszyscy konsultanci są zajęci”.

  10. Franciszek pisze:

    Dodzwoniłem się bez problemu(niedziela ?). Konsultant wyjaśnił mi wszystko w sposób zrozumiały, sprawa dotyczyła ubezpieczenia AC.Uważam że infolinia jest OK.

  11. Wojtek pisze:

    Wszystko ok. Dodzwoniłem się i załatwiłem co chciałem, obsługa super.

  12. Agnieszka pisze:

    Konsultanci mili i grzeczni, co więcej merytorycznie odpowiadają na zadawane pytania.

  13. renata pisze:

    Przed chwilą dzwoniłam.Bardzo miła obsługa,rzetelna informacja i wiem co mam dalej robić.Oby tak zawsze i wszędzie.

  14. endi pisze:

    Wszystko wpożo dzwoniłem w sprawie wypłaty z polisy na zycie chciałem poznac termin wypłaty kwote wypłaty niemiałem nawet nr szkody więc zaproponowałem nr pesel niebyło zadnego problemu cała rozmowa trwała 4 minuty i uzyskałem wszystkie informacje ps nigdy niemiałem problemów z tą firmą

  15. Mario pisze:

    Niby wszystko fajnie ale podawali mi sprzeczne informacje. Gdy ktos byl nie kompetenty to przelaczali do lektora…. Czas realizacji to 20 dni w moim przypadku

  16. BylyKlientPZU pisze:

    22:23 – wszyscy konsultanci sa zajeci. CZYM? spaniem???

  17. Artur pisze:

    Żenada!

  18. k pisze:

    i chyba te wszystkie opinie piszą o sobie sami konsultanci

  19. Andrzej pisze:

    Dodzwoniłem się bez problemu. Konsultant wyjaśnił mi wszystko w sposób zrozumiały, sprawa dotyczyła ubezpieczenia OC.

  20. KLIENT pisze:

    Ja dostałem jakąś podwyżkię raty za oc, pomimo opłacenia całego OC z góry. Rezygnuję z tej firmy i uciekam do lepszej z wszystkim co w niej mam ( To oszczednośc kilkuset złotych).
    Pozdrawiam normalnych.

  21. Monika pisze:

    Beznadzieja, straciłam pół godziny i nic się nie dowiedziałam. jedynie gdzie można się dodzwonić to zawieranie nowych umów, albo zamawianie holowania

  22. JAREK pisze:

    Kpina z klientów,całkowity brak uzyskania informacji,Z DALEKA OMIJAĆ TĄ FIRMĘ!!!

  23. Małgorzata pisze:

    Dodzwoniłam się bez problemu, miły głos Pani Wioletty Górskiej udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi. Sprawa dotyczyła grupowego ubezpieczenia zdrowotnego – ZADOWOLONA!

  24. Apoloniusz pisze:

    Dzwoniłem wielokrotnie i jestem bardzo zadowolony z obsługi konsultantów. Bardzo profesjonalne podejście do klientów. Konsultanci mili i uczynni. Ci narzekający moim zdaniem powinni się zastanowić. Jasne jest, że jesli sie dzwoni o 8 rano to tak dużej firmy to będzie kolejka. Ponadto ja dzwonię w pełni przygotowany, mam spisany numer polisy, dowód osobisty w celu podania danych. Nie blokuje linii i nie zawracam głowy durnotami konsultantom. Infolinio PZU oby tak dalej!!!

  25. Arek pisze:

    Infolinia PZU ?
    Trzy słowa :
    1 PROFESJONALIZM
    2 NAJWYŻSZY STANDART OBSŁUGI
    2 KULTURA OSOBISTA I ZROZUMIENIE POTZREB KLIENTA

  26. Beata pisze:

    Konsultanci cudowni! obsługa świetna za każdym razem. Co prawda czasem ciężko się dodzwonić, ale zapewne spowodowane jest to tym, że NAS klientów jest bardzo dużo (nie zapominajmy, że PZU jest najwiekszym towarzystwem ubezpieczeniowym). polecam dzwonic w późniejszych godzinach- na 100% dodzwonice się od razu. Przed rozmową należy przygotować dowód oraz numer polisy (która znajduje się na odcinku opłat). Wtedy na pewno będziecie zadowoleni. Nie zapominajcie o uprzejmośći- w końcu konsultant to też człowiek :)

  27. Darek pisze:

    Czas oczekiwania na odszkodowanie rzeczywiście średni. Ale jakość obsługi infolinii bardzo wysoka.

  28. Krzysztof... pisze:

    Obsługa Ok.Zgłosiłem dziś,wszystko przebiegło bez zastrzeżeń,Miła Pani przyjeła moje info i czekam na następny ruch.Pojazdów mam kilka,wszystkie w pzu,BARDZO WYSOKIE AC(pojazdy specjalne),ale zawsze jakoś nieźle załatwiają wszystkie szkody,czy to z naszej winy czy nie.Jak tak czytam Państwa opinie to wierzyć mi się nie chce.Czy to ta sama firma..?

Zostaw Opinię