Infolinia Sygma Bank

Infolinia Sygma Bank

Infolinia Sygma Bank

Telefoniczne Centrum Obsługi Sygma Bank jest dla Państwa dostępne:

  • do poniedziałku do soboty w godzinach 9-21,
  • w niedziele w godzinach 10-19.

Numery telefonów:

  • Dział Obsługi Karty Galia:
    • (+ 48) 22 256 47 74,
    • (+ 48) 22 591 41 14, fax (+ 48) 22 591 41 17
  • Dział Obsługi Karty Praktiker:
    • (+ 48) 22 256 47 94,
    • (+ 48) 22 591 41 94, fax (+ 48) 22 591 41 95
  • Dział Obsługi Karty Bricomarche:
    • (+48) 22 256 48 80,
    • (+48) 22 591 40 80, fax. (+48) 22 591 4 082
  • Dział Obsługi Karty Optimum Pro:
    • (+48) 22 256 47 75
  • Dział Obsługi Kredytu Ratalnego Praktiker:
    • (+ 48) 022 256 47 94
  • Dział Obsługi BricoRat:
    • (+ 48) 22 256 48 66
  • Dział Obsługi Karty Płatniczej Selgros:
    • (+ 48) 22 591 40 04 Klienci awaryjnie (+ 48) 22 489-35-04
    • (+ 48) 22 256 47 42 Klienci Selgros TOP Fax (+ 48) 22 591 45 46
VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 2.2/10 (80 głosy)

39 Opinii do “Infolinia Sygma Bank”

  1. kostek pisze:

    byłem kupić telewizor na raty jak dała mi odsetki to byłem w szoku prawie 38 procent na rok podziękowałem im za to wole normalny bank

  2. Monia pisze:

    katastrofa z tym bankiem najgorszy jaki może buć na świecie nie polecam wpakujecie się w niezłe bagno kredyt szybciutenki a spłata latami ja wziełam kredyt 7.00 tysięcy w 2005 roku i do dzisiaj płacę ratę miesięczną 400 zł to sobie policzcie paranoja

  3. RR pisze:

    Jest jeden sposób !!! Zadzwonić na windykacje
    22 201 37 01 i tam niech przekierują rozmowę na infolinię. Jedyny chyba skuteczny sposób.

    Mam nadzieje ze jakoś dacie sobie rade jak ja.

  4. Marek pisze:

    Bank fatalny ,pierwszy raz coś takiego widze,dodzwonienie się i kontakt z jakimkolwiek operatrorem graniczy z cudem,obsługa fatalna,okropna…..

  5. bbbbbbb pisze:

    TRAGEDIA NIGDY WIECEJ,PIERWSZY I OST RAZ WZIALEM COS NA RATY

  6. krzysztof pisze:

    potwierdzam wszystkie złe opinie fatalna obługa opłacanie kart których się nie używa itd.po prostu radzę omijać ten bank szerokim łukiem

  7. Marek pisze:

    najgorszy bank dodzwonienie się graniczy z cudem, nie kożystać z kart naciąganie,bardzo duże odsetki, droga opłata jak zadzwonią do ciebie za telefon, karta traci ważnośc po mieśiącu od chwili zgłoszenia nie polecam omijać z daleka

  8. Danuta pisze:

    Oczekiwanie jest zbyt długie na połączenie jest za dlugie.

  9. sylwia pisze:

    tragedia dzwonię 5 dzień i ani razu nikt nie raczył odebrać kichaaaa,,,

  10. kris pisze:

    a na infolinie wogole sie nie moge dodzwonic „wszyscy konsultanci zajeci” i tak od tygodnia

  11. damiano pisze:

    miałem kiedyś z tym bankiem problemy a połączenie się z nimi to katastrofa. znalazłem do nich telefon do działu windykacji po którym łączy mnie w pół minuty. a jeśli chodzi o przysłanie jakiegoś pisma z tego banku to wysyłam im faxem podanie z prośbą. koniecznie żądam odpowiedzi listem poleconym. ONI Z DZIAŁU PRAWNEGO WYSYŁAJĄ ODPOWIEDZI LISTEM ZWYKŁYM.Tego niestety nikt im nie udowodni że takiego pisma nie wysłali.podaje numer telefonu i faxu
    telefon 222013701
    fax 222564790
    życzę powodzenia

  12. empel pisze:

    Spłaciłem kredyt przed terminem, przysyłają mi info o nie spłaconej racie? to jest kpina z Polskiego Prawa.Jestem ciekawy na jakie kwoty pozadłużali się nasi politycy i kto ten bank wpuścił do kraju?

  13. Anna pisze:

    Ludzie uważajcie na ten bank czekam na odpowiedź na pismo z dnia 19.07.2011 bez echa, drugie jest z 20 .10.2011 też bez odpowiedzi.
    Raz Bank twierdzi,że jestem im winna , a potem przy następnej rozmowie konsultant twierdzi , ze Bank ma mi oddać 30 zł. I potem następny znów zaprzecza , nie ma sensu tracić zdrowie i pieniądze na współpracę z kimś tak nie solidnym.

  14. FIOLKA pisze:

    dno i wodorosty, średniowiecze

  15. Alfred pisze:

    Ludzie – to nie jest Bank, to tylko nazwa, podpisałem umowę kredytową w grudniu 2010 r., a oni w pażdzierniku 2011.r. (po 10 miesiącach, do spłaty pozostaje 2 miesiące) przysyłają mi kartę kredytową, której nie chciałem i co było zaznaczone w umowie.
    Oni o sprawach poszanowania klienta tyle wiedzą co pies o piątej nodze.
    W przypadku braku powiadomienia o spłacie kredytu, należy wystąpić do Sądu o odszkodowanie.

  16. antek pisze:

    Czy ktoś z tego francuskiego banku czyta te opinie? Może trzeba komuś pogonić kota i to zdrowo!!! Kredytobiorcy Sygma Banque łączcie się!

  17. Elżbieta pisze:

    tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!! od 2 tygodni dzwonie i non stop sie rozłączają!!!!!!!!!!!
    nie szanują klientów.nawet nie oddzwaniają na poproszony kontakt!!! WSTYD DLA BANKU!

  18. Marcin pisze:

    Dramat – czekanie na linii 15 minut, następnie kolejnych dziesię, aż w końcu… rozłączenie ze strony banku. Do tego żadna z mozliwych opcji nie pasuje do sprawy – problemy z transakcjami kartą

  19. Tomek pisze:

    Obsługa? Jaka obsługa nabijanie klienta w butelkę. Niekończące się przekierowywanie naciśnij jeżeli masz pytanie odnośnie karty naciśnij 1 jeżeli coś tam naciśnij 2 itd. a kiedy myślisz że jesteś u celu to miła pani mówi że wszyscy konsultanci są zajęci i masz zadzwoni później. Gratulacje dla „banku”.

  20. Helena pisze:

    jestem bardzo nie zadowolona
    fatalnie

  21. zyga pisze:

    próba dodzwonienia się do banku graniczy z cudem ,a jak już się dodzwoni to czeka sie na konsultanta w nieskończoność

  22. Krzysiek pisze:

    Czy ktoś się tam w ogóle dodzwonił? Podają nr ale to jest faks i tylko piszczenie i trzeszczenie słychać.

  23. Waldemar pisze:

    Ogólnie jeśli chodzi o przyznanie kredytu to przebiegło szybko i sprawnie. Natomiast kontakt to porażka. Druga sprawa – po całkowitej spłacie kredytu bank pół roku nie aktualizował informacji kredytowej w BIK-u. A jego obowiązkiem jest czynić to raz w miesiącu a nawet częściej. Żeby to uczynił nie wystarczył telefon – musiałem pisać prośbę. Nie polecam banku.

  24. kasia pisze:

    Szok !!!!!! 15 min czekanie na połączenie, następnie znów 10 min na połączenie z drugim konsultantem. Normalnie jakaś porażka totalna !!!! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś się nudzi i lubi słuchać muzyczek.
    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Małgorzata pisze:

    29.06.2011
    Okropna obsługa! czekałam na połączenie chyba 40 min. Otrzymałam błędną informacje o ilości spłaconych rat ,nie ma mowy o zwrocie nadplaconego procentu. zdecydowanie nie polecam!!!!!

  26. ola pisze:

    Najgorsza obsluga z jaka sie spotkala, niemile, opryskliwe kobiety, dlugi okres czekania na polaczenie, brak rzeczowych informacji. Sama musze sie prosic o zwrot nadplaty!!! Kpina a nie bank. Absolutnie odradzam wszystkim!!!

  27. Magdalena pisze:

    Który numer jest odpowiedni? Bo ja w słuchawce slysze ciagle o skarbie piratow!!

  28. sandra pisze:

    Wogóle dodzwonic sie do biura obslugi klienta to kosmos…

  29. aga pisze:

    fatalny bank to malo powiedziane!! wzielismy na raty telewizor, po czym przyslano nam karte kred. na poczatku nie chcielismy z niej korzystac ale sytuacja nas do tego zmusila. Byl na niej limit do 2 tys z czego po wykorzystanieu 900zl zostala zablokowana. Przez inny bank splacilismy cale na niej zadluzenie, dostalismy pismo od jeszcze Cetelem (przed fuzja z sygma), ze dostali nasza rezygnacje. Po polaczeniu sie cetelem z sygma ciagle do nas wydzwaniaja, ze nasze zadluzenie na karcie wynosi 1,600zl. Paranoja jakas, dlaczego mam splacac cos co jest juz dawno splacone- ok 1,5 roku temu!!!!

  30. aneta pisze:

    nie polecam

  31. Bogdan pisze:

    Dziadostwo w pełnym słowa znaczeniu. Mam taki sam przypadek jak Pani Sylwia. Pomimo wysłania dwóch listów do oddziału i centrali, żadnej odpowiedzi. Informacja w oddziele „w krzakach” wybitnie nieprofesjonalna. ODSYŁAJĄ DO CENTRALI.Nachalne pisma i telefony w sprawie karty kredytowej, której sobie nie życzę.Reszta jak w opiniach innych kredytobiorców.

  32. przemek pisze:

    Widze, ze duzo osob tutaj nie rozumie zasady dzialania „RAT”. biorac cos na raty bierzecie panstwo kredyt w banku :) kredyt jest brany z karty ktora dostajecie czy chcecie tego czy nie. i splacacie zadluzenie kasrty co miesiac tzw minimalna splata zadluzenia karty :) ja place 2 raty w tym banku nigdy nie majac z nimi problemu. place regularnie. wlasnie splacilem do konca 2 kredyty i nie mam zadnych problemow.

  33. sylwia pisze:

    najgorszy bank ,fatalna obsługa klienta,dział prawny chyba nie istnieje !!!Mam nadpłatę w banku i muszę się prosić pisemnie o zwrot moich pieniędzy.To jest kpina!!!

  34. Jacek pisze:

    A numery infolinii kontakt ten bank to jakiś żart !!!

  35. marek pisze:

    Nie polecam tego ,,banku” spłacam raty ze sklepu AGD a oni przysyłają mi kartę z której nie korzystam i jeszcze chcą 30,00pln za obsługę konta którego w ich ,,banku” nie zakładałem

  36. ernest pisze:

    witam, nie polecam 3 raz z żędu dzwoni do mnie jakiś p. Kowalski i straszy mnie zgłoszeniem do BIK bo nie płace rat w czasie poślizg o 4-5 dni beszczelnie straszy zwymyślał mnie wczoraj jezu o co chodzi z tym bankiem.
    rozumiem ze licza sie efekty ale nie takimi metodami.NIE POLECAM

  37. Alicja pisze:

    Nie polecam. Kupiłam rower niby 10×29,90zł – tak reklamują w gazetce, a raty płacę 10×35,44. Mój 1 i ostatni zakup w tym banku!! (poza tym sms o treści: „termin spłaty karty do dnia,,,,itd.) Ja nie korzystam z tej karty!! Więc o co tu chodzi??

  38. Bora pisze:

    wogóle ten bank nie jest godny polecenia.

  39. miriam pisze:

    fatalna,nie profesjonalna obsługa.Jak tak dalej będzie to nie wróżę nic dobrego Sygma Bankowi

Zostaw Opinię