Infolinia UPC

Infolinia UPC

Konsultanci UPC są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na każde pytanie.

Jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego:

Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 801 94 95 00
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 801 94 94 80

Jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego:

Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 324 94 95 00
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 324 94 94 80

Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów dla małych firm:
- z telefonów stacjonarnych: 801 949 949
- z telefonów komórkowych: 32 4 949 949

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 2.3/10 (931 głosy)

113 Opinii do “Infolinia UPC”

  1. Bogumila Olejnik pisze:

    cos okropnego co miesiac cos sie psuje dodzwonic sie nie mozna czeka sie po 30 minut kpina z ludzi

  2. Elżbieta pisze:

    Nigdy nie można się doczekać na połączenie z konsultantem,a połączenie kosztuje ogólnie infolinia do niczego!

  3. xd pisze:

    To jest jakaś porażka odkąd mam internet w upc cały czas są problemy z internetem nie polecam ale u innych jak netia czy dialog wcale nie lepiej płac i nic więcej nie chciejmasakra jakaś

  4. Dany pisze:

    Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami to jest żenada średniowiecze mają nas gdzieś płac i płacz masakra… nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z tą firmą (UPC)

  5. Jerzy pisze:

    jestem abonentem UPC od wielu lat,
    w zasadzie niemiałem zastrzezeń zgadzam się jednak,że łączność z biuromi obsługi klieta UPC JEST NIE ZADOWOLAJĄCA, ale jak się ma trochę cierpliwości to byłem w sposób profesjonany obsłużony.Co do techników nie mam zastrzerzeń pracuję w usługach i wiem, że terminowośc jest zależna np.od warunków komunikacyjnych szczególnie w Warszawie.

  6. Viola pisze:

    Nie ma gorszej infolinii niż UPC. Mam problem z routerem i automat kazał rozłączyć modem i poczekać 10 minut słuchając muzyczki. ŻENADA!!!!

  7. Jan Niezbedny pisze:

    Czytam wasze komentarz i nie mogę się nadziwić. Nic takiego mnie nie spotkało, żadna muzyczka itd… mi zwyczajnie nie udało się dodzwonić…. :D Ale cóż osobiście mam w Vektrze i jestem zadowolony. Czasem net działał szybciej niż mam w umowie. Na infolinie dzwonię sporadycznie i czekam 2-3 min. Biuro obsługi klienta w Wawie… no cóż też jest jedno i jest straszna kolejka. Ci ludzie nie przyszli oddawać modemów i rezygnować z usług, oni przyszli zawierać nowe i przedłużać stare. Ale fakt faktem … jeden BOK to za mało na taką Wawę. To jedyny minus jaki zauważyłem. Polecam

  8. andrzej pisze:

    Infolinia?????????????????? to jakaś pomyłka w nazwie powinno być niedoinfolinia. Kontakt utrudniony maksymalnie. proponuję wszystkim zrobić sobie test na ustalenie swojego numeru klienta w przypadku otrzymywania faktur elektronicznych na których nie ma tego numeru. Wszelkie próby zbiegają się do tego, że system prosi o…………………. podanie numeru klienta i koło zamknięte. Gratuluję UPC i odpowiedzialnym za taki stan rzeczy.

  9. krzysiek pisze:

    Jedna wielka porażka, nigdy więcej tej firmy

  10. ALEX pisze:

    MASAKRA no nie mogę się doczekać na połączenie!!!!!!!!!!!

  11. Pan Piotr pisze:

    Dzwoncie na infolinie dla firm szybciej odbieraja :)

  12. Natalia pisze:

    trzeba mieć na prawdę dużo cierpliwości, dla nich. także nie polecam…. wszystko tylko nie to.

  13. Natalia pisze:

    wkurza mnie to, że muszę czekać 30 min aż mnie połączą. przecież płace za to połączenie, a oni robią sobie jaja….

Zostaw Opinię