Play Mobile Infolinia

Play Mobile Infolinia

Biuro Obsługi klienta:
tel. (+ 48) 790 500 500 lub *500

Biuro Obsługi Klienta Biznesowego:
tel. (+48) 790 600 600 lub *600

VN:F [1.8.0_1031]
szybkość zgłoszenia
jakość obsługi
profesjonalizm konsultantów
Ocena: 5.7/10 (626 głosy)

79 Opinii do “Play Mobile Infolinia”

  1. Angela pisze:

    Masakra. dzwoniąc w ciągu dnia 5 razy niczego się nie dowiedziałam i straciłam tylko kasę bo infolinia oczywiście płatna. Każdy z konsultantów mówił co innego.Żenada

  2. Martyna pisze:

    Wita,\m,

    Ja jestem bardzo zadowolona.
    Zadzwoniłam o ok 20.30 i połączono mnie z pewnym Panem (imienia niestety nie pamiętam)
    Pomylilam numery kont przy placeniu za faktury
    ( moj chlopak tez ma abonament w PLAY i kasa poszła na jego konto zamiast na moje)
    W ciagu niecałych 15 minut udało nam się wszystko odkręcić.
    Pan nie stwarzał żadnych problemów i naprawdę chciał mi pomóc :)
    Gratuluje takiej infolinii :)

  3. majka pisze:

    Skradziono mi telefon i nie wiem co zrobić, pod jaki numer dzwonić aby zablokować kartę, pomocy!

  4. karol pisze:

    brak kompetencji, długie przerwy między udzielanymi informacjami, cel tej konsultantki był aby w ciemno zawarł umowe , co innego mówili w salonie co innego konsultantka przestroga dla innych czasami warto o to samo zapytać dwa razy lub więcej w różnych miejscach niż slepo wiezyć niekompetentnej konsultantce

  5. kaja pisze:

    …juz czekam 15 min na telefonie…..ładnie grają, ale ja chciałam porozmawiac, a nie posłuchac radia!!!!

  6. Filip pisze:

    Wszystko okej. Otrzymałem odpowiedź na każde zadane pytanie :) wszystko okej … pozdrawiam

  7. JOYSTIC pisze:

    Siema; po połączeniu z konsultantem kolejny raz w ciągu jednego dnia, z żadnym z nich nie otrzymalem informacji dotyczacych konfiguracji uslugi. w polaczeniu o godzinie 23;50 przeciągał rozmowe byle do 24 a o magicznej godzinie nagle jemu system sie zawiesił i próbując uzyskać jakichkolwiek dodatkowych informacji rozłączył się.

  8. paulina pisze:

    jest OK! uzyskałam wszystkie potrzebne informacje.

  9. Basia pisze:

    witam mialam polączenie z konsultantem o godz 20.12, polączenie trwalo ok 7 minut i niczego sie nie dowiedzialam, poza tym ze mam 12 gb( pan wprowadzil mnie w blad)
    bo w rezultacie mam 5 w abonamencie, konsultant sprawial wrazenie jakbyy sie nie znal na tym co robi. Na moje zapytanie czy moge doladowac internet( bo juz wczesniej tak robilam) powiedzial ze nie mozna i sie rozlaczyl. I to ma byc biuro obslugi??? chyba pierwszy raz spotkalam sie z tak niekompetentną osobą, pozdrawiam!

  10. iras pisze:

    REWELACJA SZYBKO SPRAWNIE I „FRONTEM DO KLIENTA” POLECAM

  11. michal pisze:

    zreszta nie podaruje !!! wstane specjalnie o 6:59 i zadzwonie i sprawdze czy infolinia pracuje od tej 7:00 . . . mam nadzieje ze tak…

  12. michal pisze:

    jedna wielka masakra ! nie moze byc tak ze infolinia konczy prace szybciej niz ja klade sie spac !!! jak mam ochote o 1:45 zadzwonic i zapytac o to lub tamto czy siamto to laskawa pani lub wielmozny pan z PLAY powinien odebrac telefon …

  13. klosart pisze:

    Zanim kupicie internet na kartę proszę się zastanowić. Mi na speedteście wyszło 0,15 a powinno być 1,0. Czyli mam 15% tego za co zapłaciłem. Zadzwoniłem na infolinię, ale karta nie zarejestrowana więc mają mnie w d… Do końca urlopu prędkość modemu telefonicznego. Mogę oczywiści przerwać urlop i jechać zarejestrować kartę……….. :(

  14. Andrzej pisze:

    Jestem zadowolony z obsługi przez jakiegoś Pana. Odradził mi gorszą dla mnie ofertę i zaproponawał lepszą o połowę tańszą.

  15. Pina pisze:

    jestem w szoku pierwszy raz w życiu ktoś mi dał rabat do abonamentu…Konsultantka świetnie przygotowana do rozmowy (lepiej niż ci z salonu). Dziękuję bardzo za świetną obsługę.

  16. Masakra pisze:

    Infolinia to nie ludzie, tylko jakiś robot, który przez pierwsze minuty tylko bredzi o FORMULE 4.0! Jeśli ja za to płacę, to niech się zapchają taką infolinią, gdzie potem gadają do mnie jakieś roboty czy inne automaty. Gdzie są ludzie pytam!

  17. ANia pisze:

    Ja też włąśnie skorzystałam z porady konsultantki i jestem bardzo zadowolona :)

  18. Piter Jagiellonia pisze:

    Rozmawiałem z panią, też kurde nie pamiętam imienia, ale rewelacja ! W 100 % pełna kompetencja !

  19. Iwona pisze:

    Obsługa okropna, nie to że płace za połączenie z konsultantem to konsultant się rozłącza. I nie mAM ani kasy ani informacji po którą dzwoniłam .Oceniam na BARDZO BARDZO SŁABO

  20. Ewa pisze:

    proszę o informację dot. kserowania dowodu osobistego ,w jakim celu to jest przez Was wymagane?
    Kurier będąc u klienta widzi Jego dokument,więc po co te utrudnienie,Poza tym rozmowa z konsultantką na 5

  21. Ewa pisze:

    mam pytanie dlaczego Wam jest potrzebne ksero dowodu osobistego ? ,wszystkie dane podałam przez telefon,czy nie wystarczyłoby
    żeby kurier będąc u klienta zobaczył dowód osobisty? pozdrawiam

  22. daniel pisze:

    bardzo mila i szybka pomoc.Tylko Play!!pozdrawiam

  23. Przemek pisze:

    Sprawa wyląduje na biurku rzecznika praw konsumenta. Tak się składa, że też nagrałem sobie tą rozmowę. Operator nie wywiązał się z zadeklarowanych czynności. Wprowadził w błąd klienta oraz manipulował „niedoszłym” abonentem.

  24. Przemek pisze:

    dramat dwa tygodnie temu 09.02.2012 o godz. 19,00 u konsultanta złożyłem zamówienie (przeniesienia numeru z orange do play). Wszystko dogadane abonament, telefon. Dzwonie do play dzisiaj i co? w ogóle nie ma w bazie tego co zostało ustalone. Niekompetencja konsultanta doprowadziła do tego, że okres wypowiedzenia przedłużył się o kolejny miesiąc a ja dalej jestem bez nowego telefonu, bez nowej umowy. Dziękuję za takie obchodzenie się z klientem. Człowiek musi się prosić żeby łaskawie przenieśli Ci numer. Współczuje tym 7 na 10 osób co przenoszą numer do play. Ja będę w tej 3 na 10.
    Żegnam

  25. Agnieszka pisze:

    PLAY najpierw wysłał mi zepsuty telefon, ktory musialam odeslac na wlasny koszt a teraz wysyła mi fakture na numer telefonu, ktorego nie ma i na moje dane a nawet nie jestem ich klientem, zrezygnowalam jak sie da najszybciej. NIE polecam

  26. ewa pisze:

    ogólnie mówiąc obsluga klienta jest bardzo slaba i niekompetentna. kobiety w infolinii Play nie są w ogóle zrientowane w sprawach technicznych, mężczyzni jako tako, ale ogolnie nie pomagaja, abonent musi być zdany na siebie.

  27. darek pisze:

    usiłowałem uzupełnić konto bez skutku ? usiłowałem zadzwonić na ino linie nie mam wystarczających środków na koncie ?

  28. darek pisze:

    mam play mam kare

  29. Agnieszka pisze:

    Witam przed chwila zadzwoniłam do obsługi klienta telefonii PLAY odebrał konsultant i wbrew państwa negatywnym wypowiedzią wykazał się dużą, kompetentnie udzielał odpowiedzi i bardzo mi pomógł. Niestety nie zapamiętałam jego imienia bo chciała bym mu dać duży pozytyw za naprawdę rzetelne informacje i cierpliwość.

Zostaw Opinię